diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa

Abstract

Za toplotno zaščito ovoja zgradbe se uporabljajo številni materiali, ki imajo različne lastnosti. Za namen izbire med določenimi variantami, je mogoče uporabiti metodo vrednostna analiza. V prvem delu diplomskega dela je predstavljena vrednostna analiza kot metoda za ocenjevanje ekonomičnosti gradbenih izdelkov in je v nadaljevanju prikazana njena izvedba na primeru izbire toplotnoizolacijskega materiala za toplotno zaščito poševne strehe med špirovci. V drugem delu diplomskega dela je opredeljen marketinški splet in njegove posamezne aktivnosti ter analiziran marketinški splet štirih proizvajalcev in enega distributerja toplotnoizolacijskih materialov, ki delujejo na našem trgu.

Keywords

gradbeni materiali;termoizolacijski materiali;toplotna izolacija;ekonomika gradbene proizvodnje;ekonomičnost;vrednostna analiza;marketinški splet;marketinško komuniciranje;diplomske naloge;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Maribor
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM FGPA - Faculty of Civil Engineering, Transportation Engineering and Architecture
Publisher: [M. Robnik]
UDC: 657.474.5:699.8(043.2)
COBISS: 16328470 Link will open in a new window
Views: 2479
Downloads: 285
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Value analysis of thermal insulation materials
Secondary abstract: For the thermal protection of the building we can use a number of materials which have different properties. For the purpose of choosing between certain variants, we can use a method of value analysis. The first part of the graduate work presentes a value analysis method for assessing the economical component of products further on it shows a practical case of implementation of thermal insulation material on slantin roof between the rafters. The second part of the graduate work defines a marketing mix and its specific activity and analyzes marketing mix of four producers and one thermal insulation materials distributor on our market.
Secondary keywords: thermal insulation materials;value analysis;marketing mix;marketing communication;economics;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za gradbeništvo, Gospodarsko inženirstvo
Pages: VII, 54 f.
Keywords (UDC): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;accountancy;računovodstvo;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;building (construction) trade;building materials;building practice and procedure;gradbeništvo;gradbeni materiali;gradbene obrti in dela;
ID: 1016119
Recommended works:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Gospodarsko inženirstvo
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa