diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa

Povzetek

Za toplotno zaščito ovoja zgradbe se uporabljajo številni materiali, ki imajo različne lastnosti. Za namen izbire med določenimi variantami, je mogoče uporabiti metodo vrednostna analiza. V prvem delu diplomskega dela je predstavljena vrednostna analiza kot metoda za ocenjevanje ekonomičnosti gradbenih izdelkov in je v nadaljevanju prikazana njena izvedba na primeru izbire toplotnoizolacijskega materiala za toplotno zaščito poševne strehe med špirovci. V drugem delu diplomskega dela je opredeljen marketinški splet in njegove posamezne aktivnosti ter analiziran marketinški splet štirih proizvajalcev in enega distributerja toplotnoizolacijskih materialov, ki delujejo na našem trgu.

Ključne besede

gradbeni materiali;termoizolacijski materiali;toplotna izolacija;ekonomika gradbene proizvodnje;ekonomičnost;vrednostna analiza;marketinški splet;marketinško komuniciranje;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Založnik: [M. Robnik]
UDK: 657.474.5:699.8(043.2)
COBISS: 16328470 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2479
Št. prenosov: 285
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Value analysis of thermal insulation materials
Sekundarni povzetek: For the thermal protection of the building we can use a number of materials which have different properties. For the purpose of choosing between certain variants, we can use a method of value analysis. The first part of the graduate work presentes a value analysis method for assessing the economical component of products further on it shows a practical case of implementation of thermal insulation material on slantin roof between the rafters. The second part of the graduate work defines a marketing mix and its specific activity and analyzes marketing mix of four producers and one thermal insulation materials distributor on our market.
Sekundarne ključne besede: thermal insulation materials;value analysis;marketing mix;marketing communication;economics;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za gradbeništvo, Gospodarsko inženirstvo
Strani: VII, 54 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;accountancy;računovodstvo;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;building (construction) trade;building materials;building practice and procedure;gradbeništvo;gradbeni materiali;gradbene obrti in dela;
ID: 1016119
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa Gospodarsko inženirstvo
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa