študija primera sedmih slovenskih življenskostilnih [!] blagovnih znamk mikro podjetij
Maja Mežan (Author), Samo Kropivnik (Mentor)

Abstract

Instagram kot osrednji tržnokomunikacijski kanal; študija primera sedmih slovenskih življenskostilnih blagovnih znamk mikro podjetij

Keywords

Instagram;vizualna vsebina;Tržno komuniciranje;Družbeni mediji;Blagovne znamke;Študije primerov;Magistrska dela;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [M. Mežan]
UDC: 316.472.4(043.3)
COBISS: 34938461 Link will open in a new window
Views: 940
Downloads: 528
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Marketing communication;Social media;Trademarks;Case studies;Master's theses;
Type (COBISS): Master's thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Pages: 91 str.
ID: 10846748
Recommended works:
, študija primera sedmih slovenskih življenskostilnih [!] blagovnih znamk mikro podjetij
, študija primera - Društvo Projekt človek
, orodje za spreminjanje vedenja potrošnika