študija primera
Nina Radoš (Avtor), Miro Kline (Mentor)

Povzetek

Tržno komuniciranje plesnih festivalov

Ključne besede

plesni festivali;tradicionalno vs. digitalno;Ples;Festivali;Tržno komuniciranje;Družbeni mediji;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [N. Radoš]
UDK: 394.3:659.1(043.2)
COBISS: 34677853 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1226
Št. prenosov: 136
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Dance;Festivals;Marketing communication;Social media;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 148 f.
ID: 9580700
Priporočena dela:
, študija primera sedmih slovenskih življenskostilnih [!] blagovnih znamk mikro podjetij
, primer Ena žlahtna štorija