magistrska naloga
Nina Bračun (Author), Tina Vukasovič (Mentor)

Abstract

Analiza pomembnosti dejavnikov nakupa izdelkov izbrane trgovske blagovne znamke pri potrošnikih

Keywords

trženje;blagovna znamka;trgovska blagovna znamka;nakupni dejavniki;management znanja;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: MFDPŠ - International School for social and business studies
Publisher: [N. Bračun]
UDC: 658.626:339.138(043.2)
COBISS: 15299745 Link will open in a new window
Views: 3703
Downloads: 195
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Type (COBISS): Master's thesis/paper
Thesis comment: Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Source comment: Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Pages: IX, 55 str., [3] str. uvezanih pril.
ID: 10883487