magistrska naloga
Nina Bračun (Avtor), Tina Vukasovič (Mentor)

Povzetek

Analiza pomembnosti dejavnikov nakupa izdelkov izbrane trgovske blagovne znamke pri potrošnikih

Ključne besede

trženje;blagovna znamka;trgovska blagovna znamka;nakupni dejavniki;management znanja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Založnik: [N. Bračun]
UDK: 658.626:339.138(043.2)
COBISS: 15299745 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3703
Št. prenosov: 195
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Komentar vira: Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Strani: IX, 55 str., [3] str. uvezanih pril.
ID: 10883487