razumevanje Prešernovih pesmi kot znanstveni in šolski problem
Zoran Božič (Author)

Abstract

Članek predstavlja težavnost razumevanja Prešenovih pesmi in ustrezna didaktična sredstva iz izboljšanje recepcije. Empirični preizkus potrjuje uporabnost prozifikacije.

Keywords

recepcija;didaktika;prozifikacija;empirična raziskava;Prešeren;France;1800-1849;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UNG - University of Nova Gorica
UDC: 821.163.6.09
COBISS: 1779195 Link will open in a new window
ISSN: 0350-7521
Views: 3173
Downloads: 0
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

URN: URN:SI:UNG
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 24
Volume: ǂLeto ǂ53
Issue: ǂšt. ǂ28
Chronology: 3. feb. 2011
ID: 10889753
Recommended works:
, razumevanje Prešernovih pesmi kot znanstveni in šolski problem
, from misunderstanding to teaching
, strup v zlati posodi
, no subtitle data available
, seminarska naloga pri predmetu Slovenska književnost 1