prispevek na 28. Primorskih slovenističnih dnevih, Sežana, 6. 4. 2018
Abstract
V prispevku predstavljamo teoretski in praktično-izvedbeni okvir ter nekatere rezultate projekta veSeLOL branje, predvsem nekaj novejših didaktizacij slovenskih klasičnih besedil, kot so: Tržačan, Na klancu, Martin Krpan, Matkova Tina, Povodni mož, Tantadruj, Gosenica, Dogodek v mestu Gogi, Tilka in Hiša Marije Pomočnice. Didaktizacije so nastale ob uporabi bralnomotivacijskih strategij M. Sarto. Avtorice didaktizacij so uvodoma pregledale, kako navedena besedila obravnava šolska praksa in učbeniki, dodale svoj predlog z uporabo bralnomotivacijske strategije, to pa še nadgradile z dodatnimi aktivnostmi. Pod mentorstvom Barbare Pregelj so jih priravile študentke Univerze v Novi Gorici Ana Cukjati, Lara Brankovič, Vanesa Vodovnik in Maja Orel ter Osimska štipendistka Barbara Zlobec.
Keywords
motiviranje za branje;slovenski klasiki;M. Sarto;Univerza v Novi Gorici;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2018 |
Typology: |
3.15 - Unpublished Conference Contribution |
Organization: |
UNG - University of Nova Gorica |
UDC: |
82 |
COBISS: |
5135355
|
Views: |
3772 |
Downloads: |
0 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
URN: |
URN:SI:UNG |
Type (COBISS): |
Not categorized |
ID: |
10925284 |