prispevek na 28. Primorskih slovenističnih dnevih, Sežana, 6. 4. 2018
Barbara Pregelj (Avtor), Ana Cukjati (Avtor), Lara Brankovič (Avtor), Vanesa Vodovnik (Avtor), Maja Orel (Avtor), Barbara Zlobec (Avtor)

Povzetek

V prispevku predstavljamo teoretski in praktično-izvedbeni okvir ter nekatere rezultate projekta veSeLOL branje, predvsem nekaj novejših didaktizacij slovenskih klasičnih besedil, kot so: Tržačan, Na klancu, Martin Krpan, Matkova Tina, Povodni mož, Tantadruj, Gosenica, Dogodek v mestu Gogi, Tilka in Hiša Marije Pomočnice. Didaktizacije so nastale ob uporabi bralnomotivacijskih strategij M. Sarto. Avtorice didaktizacij so uvodoma pregledale, kako navedena besedila obravnava šolska praksa in učbeniki, dodale svoj predlog z uporabo bralnomotivacijske strategije, to pa še nadgradile z dodatnimi aktivnostmi. Pod mentorstvom Barbare Pregelj so jih priravile študentke Univerze v Novi Gorici Ana Cukjati, Lara Brankovič, Vanesa Vodovnik in Maja Orel ter Osimska štipendistka Barbara Zlobec.

Ključne besede

motiviranje za branje;slovenski klasiki;M. Sarto;Univerza v Novi Gorici;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 3.15 - Prispevek na konferenci brez natisa
Organizacija: UNG - Univerza v Novi Gorici
UDK: 82
COBISS: 5135355 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3772
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

URN: URN:SI:UNG
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
ID: 10925284
Priporočena dela:
, prispevek na 28. Primorskih slovenističnih dnevih, Sežana, 6. 4. 2018
, ni podatka o podnaslovu
, študijski programi
, 25 let Univerze v Novi Gorici