zaključna projektna naloga
Petra Gubanec (Author), Dragan Kesič (Mentor)

Abstract

No abstract data available

Keywords

marketing;blagovna znamka;potrošnik;nakupno odločanje;ročne ure;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UP FM - Faculty of Management Koper
Publisher: [P. Gubanec]
UDC: 366.1(043.2)
COBISS: 1540179396 Link will open in a new window
Views: 2427
Downloads: 63
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: marketing;brand;consumer;purchase decisions;watches;
Type (COBISS): Final paper
Thesis comment: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Pages: IX, 81 str., [2] str. pril.
ID: 10926036
Recommended works:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov