magistrsko delo
Abstract
Podjetje Fidimed je prepoznavno podjetje na trgu prehranskih dopolnil in naravnih zdravil brez recepta. Njegovo vodstvo je že od samega začetka izvajalo vrsto poslovnih aktivnosti, s katerimi so na trgu gradili prepoznavnost podjetja.
V magistrskem delu želimo ugotoviti, ali so odločitve in aktivnosti, ki jih je vodstvo sprejemalo v preteklosti, podjetje pripeljale do prepoznavnosti ter kako visoko se podjetje uvršča na lestvici najbolj prepoznavnih podjetij na trgu prehranskih dopolnil in naravnih zdravil brez recepta.
Rezultati raziskave so pokazali, da se podjetje Fidimed uvršča visoko na lestvicah prepoznavnosti, zato lahko rečemo, da so bile odločitve, ki jih je sprejemalo vodstvo, pravilne.
Keywords
korporativna blagovna znamka;Fidimed;prepoznavnost podjetja;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2018 |
Typology: |
2.09 - Master's Thesis |
Organization: |
GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship |
Publisher: |
[T. Kuhar] |
UDC: |
005:33(043.3) |
COBISS: |
513692802
|
Views: |
2989 |
Downloads: |
199 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Type (COBISS): |
Master's thesis |
Study programme: |
0020290 |
Thesis comment: |
GEA College, Fak. za podjetništvo |
Pages: |
93 str. |
ID: |
10943913 |