magistrska naloga
Ingrid Prah (Avtor), Tina Vukasovič (Mentor)

Povzetek

Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Nivedur

Ključne besede

blagovna znamka;prepoznavnost;oglaševanje;management znanja;Nivedur;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Založnik: [I. Prah]
UDK: 339.138(043.2)
COBISS: 14984097 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4650
Št. prenosov: 210
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Komentar vira: Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Strani: VIII, 62 str., [6] str. uvezanih pril.
ID: 10925531