magistrsko delo
Abstract
Magistrsko delo zajema vejo marketinga, ki ga imenujemo interaktivna promocija. Najprej predstavimo koncept marketinga, njegovo vlogo ter elemente, ki so pomembni v marketinškem ekosistemu. Nato se osredotočimo na interaktivno promocijo, ki je osrednja tema magistrskega dela. Skozi primere predstavimo in analiziramo vrste interaktivne promocije. Posebej se posvetimo še identiteti in celostni grafični podobi blagovne znamke oz. podjetja. Nadalje izvedemo promocijo za realni projekt, imenovan »Letovanje otrok v Punatu«, ki ga organizira Rdeči križ Slovenije – Območno združenje Maribor. Za izvedbo promocije ustanovimo blagovno znamko, njeno identiteto in celostno grafično podobo. Za analiziranje uspešnosti promocije in rabe interaktivnega plakata izvedemo anketo in intervjuje. Ugotovili smo, da je raba interaktivnega letaka, skupaj s prenovo celostne grafične podobe uspešno in učinkovito vplivala na povečano udeležbo na letovanju.
Keywords
marketing;promocija;inteaktivna promocija;letaki;interaktivni letaki;magistrske naloge;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2018 |
Typology: |
2.09 - Master's Thesis |
Organization: |
UM FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science |
Publisher: |
M. Cvetko |
UDC: |
658.82:659.126(043.2) |
COBISS: |
21884694
|
Views: |
632 |
Downloads: |
101 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary title: |
The use of interactive marketing promotion in the case of a non-profit organization |
Secondary abstract: |
marketing, promotion, interactive promotion, flyer, interactive flyer |
Secondary keywords: |
marketing;promotion;interactive promotion;flyers;interactive flayers; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Type (COBISS): |
Master's thesis/paper |
Thesis comment: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Pages: |
XIII, 83 str. |
ID: |
10960710 |