magistrsko delo
Povzetek
Magistrsko delo zajema vejo marketinga, ki ga imenujemo interaktivna promocija. Najprej predstavimo koncept marketinga, njegovo vlogo ter elemente, ki so pomembni v marketinškem ekosistemu. Nato se osredotočimo na interaktivno promocijo, ki je osrednja tema magistrskega dela. Skozi primere predstavimo in analiziramo vrste interaktivne promocije. Posebej se posvetimo še identiteti in celostni grafični podobi blagovne znamke oz. podjetja. Nadalje izvedemo promocijo za realni projekt, imenovan »Letovanje otrok v Punatu«, ki ga organizira Rdeči križ Slovenije – Območno združenje Maribor. Za izvedbo promocije ustanovimo blagovno znamko, njeno identiteto in celostno grafično podobo. Za analiziranje uspešnosti promocije in rabe interaktivnega plakata izvedemo anketo in intervjuje. Ugotovili smo, da je raba interaktivnega letaka, skupaj s prenovo celostne grafične podobe uspešno in učinkovito vplivala na povečano udeležbo na letovanju.
Ključne besede
marketing;promocija;inteaktivna promocija;letaki;interaktivni letaki;magistrske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2018 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
M. Cvetko |
UDK: |
658.82:659.126(043.2) |
COBISS: |
21884694
|
Št. ogledov: |
632 |
Št. prenosov: |
101 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
The use of interactive marketing promotion in the case of a non-profit organization |
Sekundarni povzetek: |
marketing, promotion, interactive promotion, flyer, interactive flyer |
Sekundarne ključne besede: |
marketing;promotion;interactive promotion;flyers;interactive flayers; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
XIII, 83 str. |
ID: |
10960710 |