Urša Vilhar (Editor), Samo Jenčič (Illustrator)

Abstract

Gozd s svojim dinamičnim utripom predstavlja bogato in neponovljivo vzgojnoučno okolje. Otroci ga občutijo z vsemi čuti, ga preoblikujejo po lastnih zamislih in gozd preoblikuje njih. Ponuja jim ustvarjalno okolje, ki porodi iskrive zamisli, pozitivna čustva, jih umiri in jim pomaga odkrivati lastne izrazne možnosti. Odkrivanje gozda otroke popelje do razburljivih doživetij, jim omogoča oddih v naravi, krepitev gibalnih sposobnosti, čutnih zaznav, razumevanja naravnih zakonitosti in procesov, spodbuja njihovo ustvarjalnost od najzgodnejšega obdobja pa do pozne odraslosti.

Keywords

spoznavanje okolja;gozdna pedagogika;otroški vrtci;osnovne šole;elektronske knjige;primeri dobre prakse;les;biotska pestrost;Arheološki park Divje babe;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.05 - Videolectures and teaching material
Publisher: Gozdarski inštitut Slovenije, Založba Silva Slovenica
UDC: 37.015.31:630(035)(0.034.2)
COBISS: 301566208 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-6993-48-7
Views: 2805
Downloads: 1088
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary keywords: forest pedagogics;good practice examples;arheological park Divje babe;wood;biodiversity;wood biomass;Spoznavanje narave;Priročniki;Metodika;Gozdovi;Pedagoški vidik;
Type (COBISS): Manual
Pages: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (76 str.))
DOI: 10.20315/SilvaSlovenica.0012
ID: 11277838
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, priručnik za učitelje osnovnih škola