Abstract
Gozd s svojim dinamičnim utripom predstavlja bogato in neponovljivo vzgojnoučno okolje. Otroci ga občutijo z vsemi čuti, ga preoblikujejo po lastnih zamislih in gozd preoblikuje njih. Ponuja jim ustvarjalno okolje, ki porodi iskrive zamisli, pozitivna čustva, jih umiri in jim pomaga odkrivati lastne izrazne možnosti. Odkrivanje gozda otroke popelje do razburljivih doživetij, jim omogoča oddih v naravi, krepitev gibalnih sposobnosti, čutnih zaznav, razumevanja naravnih zakonitosti in procesov, spodbuja njihovo ustvarjalnost od najzgodnejšega obdobja pa do pozne odraslosti.
Keywords
spoznavanje okolja;gozdna pedagogika;otroški vrtci;osnovne šole;elektronske knjige;primeri dobre prakse;les;biotska pestrost;Arheološki park Divje babe;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2019 |
Typology: |
2.05 - Videolectures and teaching material |
Publisher: |
Gozdarski inštitut Slovenije, Založba Silva Slovenica |
UDC: |
37.015.31:630(035)(0.034.2) |
COBISS: |
301566208
|
ISBN: |
978-961-6993-48-7 |
Views: |
2805 |
Downloads: |
1088 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary keywords: |
forest pedagogics;good practice examples;arheological park Divje babe;wood;biodiversity;wood biomass;Spoznavanje narave;Priročniki;Metodika;Gozdovi;Pedagoški vidik; |
Type (COBISS): |
Manual |
Pages: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (76 str.)) |
DOI: |
10.20315/SilvaSlovenica.0012 |
ID: |
11277838 |