Urša Vilhar (Urednik), Samo Jenčič (Ilustrator)

Povzetek

Gozd s svojim dinamičnim utripom predstavlja bogato in neponovljivo vzgojnoučno okolje. Otroci ga občutijo z vsemi čuti, ga preoblikujejo po lastnih zamislih in gozd preoblikuje njih. Ponuja jim ustvarjalno okolje, ki porodi iskrive zamisli, pozitivna čustva, jih umiri in jim pomaga odkrivati lastne izrazne možnosti. Odkrivanje gozda otroke popelje do razburljivih doživetij, jim omogoča oddih v naravi, krepitev gibalnih sposobnosti, čutnih zaznav, razumevanja naravnih zakonitosti in procesov, spodbuja njihovo ustvarjalnost od najzgodnejšega obdobja pa do pozne odraslosti.

Ključne besede

spoznavanje okolja;gozdna pedagogika;otroški vrtci;osnovne šole;elektronske knjige;primeri dobre prakse;les;biotska pestrost;Arheološki park Divje babe;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.05 - Video in druga učna gradiva
Založnik: Gozdarski inštitut Slovenije, Založba Silva Slovenica
UDK: 37.015.31:630(035)(0.034.2)
COBISS: 301566208 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-6993-48-7
Št. ogledov: 2805
Št. prenosov: 1088
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarne ključne besede: forest pedagogics;good practice examples;arheological park Divje babe;wood;biodiversity;wood biomass;Spoznavanje narave;Priročniki;Metodika;Gozdovi;Pedagoški vidik;
Vrsta dela (COBISS): Priročnik
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (76 str.))
DOI: 10.20315/SilvaSlovenica.0012
ID: 11277838