magistrsko delo
Abstract
Technological development, information technology development, new ways of communicating and globalisation have influenced the society and knowledge greatly. One's knowledge needs to be upgraded and improved constantly since it enables the quality of work, personal development, as well as a better quality of life in society. Due to historical spread of the language and the economic power of the United States of America, English has gained the position of a global language and is used as a lingua franca in the world. Therefore, many invidiuals decide to learn English in adulthood. Their decision to enrol in language courses and final success depend on many factors, motivation certainly being one of the key factors. The main aim of the master's thesis is to find out what motivates adults to take part in language courses as well as what the potential barriers are. The analysis of the survey has not shown any major differences in motivation between older and younger adults; however, factor analysis shows that knowledge is the most important value upon which people decide to enrol in the English language classes. When analysing barriers, situational barriers have proven as the most pressing issue once again.
Keywords
master theses;lifelong learning;the English language;motivation;barries to learning;
Data
Language: |
English |
Year of publishing: |
2019 |
Typology: |
2.09 - Master's Thesis |
Organization: |
UM FF - Faculty of Arts |
Publisher: |
[J. Osredkar] |
UDC: |
37.015.311:811.111(043.2) |
COBISS: |
25004552
|
Views: |
636 |
Downloads: |
101 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
Slovenian |
Secondary title: |
Motivacija odraslih za učenje angleščine |
Secondary abstract: |
Znanje je v današnji družbi izrednega pomena, zato izobraževanje predstavlja eno najboljših naložb posameznika. Tehnološki razvoj, razvoj informacijske tehnologije, novi načini komunikacije in globalizacija so v zadnjih dvajsetih letih močno vplivali na družbo. Posameznik mora svoje znanje neprestano nadgrajevati, saj le tako lahko kakovostno opravi svoje delo in poskrbi za osebni razvoj, posledično pa tudi za boljše življenje v družbi. Angleščina je eden najbolj razširjenih jezikov, ki se govori kot materni jezik, kot drugi in kot tuji jezik. Postopoma si je priborila položaj globalnega jezika. Razlogi za njeno vlogo v svetu so različni, ključna pa sta zgodovinsko širjenje jezika ter gospodarska moč Združenih držav Amerike. Tehnološki in gospodarski razvoj ter politično in družbeno dogajanje spodbujajo, da se angleščina uporablja kot lingua franca. Zato se odrasli posamezniki odločajo za učenje angleščine, njihov uspeh pa je odvisen od številnih dejavnikov, med katerimi je ključnega pomena motivacija. Namen naloge je ugotoviti, kaj motivira odrasle in s kakšnimi ovirami se srečujejo. Analiza raziskave ni pokazala večjih razlik v motivaciji med starejšimi in mlajšimi odraslimi, kljub temu pa faktorska analiza pokaže, da je znanje najpomembnejša vrednota, zaradi katere se ljudje odločijo za vpis v tečaj angleškega jezika. Pri analizi ovir so se kot najbolj pereč problem ponovno izkazale situacijske ovire. |
Secondary keywords: |
magistrska dela;vseživljenjsko učenje;angleščina;motivacija;ovire; |
Type (COBISS): |
Master's thesis/paper |
Thesis comment: |
Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za anglistiko in amerikanistiko |
Pages: |
X, 93 str. |
ID: |
11302347 |