Abstract
Kaj smo se naučili pri 5. Kresnički, da nam lahko pomaga pri 6. (in naslednjih)? To je vprašanje
za vse nas: učence, učitelje in ustvarjalce Kresničke. Mi, ki snujemo nove poskuse in naloge,
smo se na primer naučili, da so od vseh naravoslovnih poskusov najzahtevnejši biološki (saj
to smo vedeli že prej, smo pa v lanski sezoni domnevo potrdili). Ker so plesni rastle ali pa niso
rastle, kakor se jim je zdelo (ker jim vsa hrana ne ustreza enako, še posebej pa jim pozimi ne
ustrezajo jagode in maline), smo letos posvetili novim poskusom še več pozornosti kot lani
– in zato tudi nekoliko zamudili z objavo navodil zanje. To je primer vseživljenjskega učenja:
biološke poskuse za 7. Kresničko bomo začeli testirati že kmalu in predvidoma bodo navodila
objavljena pravočasno.
Keywords
učne metode;izkustveno učenje;poskusi;tekmovanja;osnovnošolci;razredni pouk;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2019 |
Typology: |
1.04 - Professional Article |
Organization: |
UL PEF - Faculty of Education |
Publisher: |
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta |
UDC: |
37.091.3:50 |
COBISS: |
12725065
|
ISSN: |
1318-9670 |
Views: |
326 |
Downloads: |
68 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary keywords: |
science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje; |
File type: |
application/pdf |
Type (COBISS): |
Article |
Pages: |
str. 10-13 |
Volume: |
ǂLetn. ǂ24 |
Issue: |
ǂšt. ǂ1 |
Chronology: |
jesen 2019 |
ID: |
11320557 |