Barbara Rovšek (Author)

Abstract

Kaj smo se naučili pri 5. Kresnički, da nam lahko pomaga pri 6. (in naslednjih)? To je vprašanje za vse nas: učence, učitelje in ustvarjalce Kresničke. Mi, ki snujemo nove poskuse in naloge, smo se na primer naučili, da so od vseh naravoslovnih poskusov najzahtevnejši biološki (saj to smo vedeli že prej, smo pa v lanski sezoni domnevo potrdili). Ker so plesni rastle ali pa niso rastle, kakor se jim je zdelo (ker jim vsa hrana ne ustreza enako, še posebej pa jim pozimi ne ustrezajo jagode in maline), smo letos posvetili novim poskusom še več pozornosti kot lani – in zato tudi nekoliko zamudili z objavo navodil zanje. To je primer vseživljenjskega učenja: biološke poskuse za 7. Kresničko bomo začeli testirati že kmalu in predvidoma bodo navodila objavljena pravočasno.

Keywords

učne metode;izkustveno učenje;poskusi;tekmovanja;osnovnošolci;razredni pouk;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 37.091.3:50
COBISS: 12725065 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 326
Downloads: 68
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 10-13
Volume: ǂLetn. ǂ24
Issue: ǂšt. ǂ1
Chronology: jesen 2019
ID: 11320557
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available