Barbara Rovšek (Avtor)

Povzetek

Kaj smo se naučili pri 5. Kresnički, da nam lahko pomaga pri 6. (in naslednjih)? To je vprašanje za vse nas: učence, učitelje in ustvarjalce Kresničke. Mi, ki snujemo nove poskuse in naloge, smo se na primer naučili, da so od vseh naravoslovnih poskusov najzahtevnejši biološki (saj to smo vedeli že prej, smo pa v lanski sezoni domnevo potrdili). Ker so plesni rastle ali pa niso rastle, kakor se jim je zdelo (ker jim vsa hrana ne ustreza enako, še posebej pa jim pozimi ne ustrezajo jagode in maline), smo letos posvetili novim poskusom še več pozornosti kot lani – in zato tudi nekoliko zamudili z objavo navodil zanje. To je primer vseživljenjskega učenja: biološke poskuse za 7. Kresničko bomo začeli testirati že kmalu in predvidoma bodo navodila objavljena pravočasno.

Ključne besede

učne metode;izkustveno učenje;poskusi;tekmovanja;osnovnošolci;razredni pouk;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:50
COBISS: 12725065 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 326
Št. prenosov: 68
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 10-13
Letnik: ǂLetn. ǂ24
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: jesen 2019
ID: 11320557
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu