priložnost za poglobljeno spoznavanje zgradbe cveta
Tanja Gnidovec (Author)

Abstract

Izdelava herbariziranega cveta je način, kako lahko učenci spoznajo zgradbo cveta, ob tem pa razvijajo tudi spretnost natančnega opazovanja. Učenčeva aktivna vloga pri herbariziranju, pri čemer mislimo na motorično in miselno aktivnost, bistveno pripomore k posameznikovi kogniciji.

Keywords

naravoslovni pouk;učne metode;opazovanje;izkustveno učenje;osnovne šole;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 37.091.3:58
COBISS: 12727881 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 394
Downloads: 75
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: botany;botanika;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 24-25
Volume: ǂLetn. ǂ24
Issue: ǂšt. ǂ1
Chronology: jesen 2019
ID: 11320565
Recommended works:
, priložnost za poglobljeno spoznavanje zgradbe cveta
, no subtitle data available
, učna vsebina "gorenje" v 4. in 5. razredu osnovne šole
, padanje plovil iz papirja
, no subtitle data available