priložnost za poglobljeno spoznavanje zgradbe cveta
Tanja Gnidovec (Avtor)

Povzetek

Izdelava herbariziranega cveta je način, kako lahko učenci spoznajo zgradbo cveta, ob tem pa razvijajo tudi spretnost natančnega opazovanja. Učenčeva aktivna vloga pri herbariziranju, pri čemer mislimo na motorično in miselno aktivnost, bistveno pripomore k posameznikovi kogniciji.

Ključne besede

naravoslovni pouk;učne metode;opazovanje;izkustveno učenje;osnovne šole;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:58
COBISS: 12727881 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 394
Št. prenosov: 75
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: botany;botanika;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 24-25
Letnik: ǂLetn. ǂ24
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: jesen 2019
ID: 11320565
Priporočena dela:
, priložnost za poglobljeno spoznavanje zgradbe cveta
, ni podatka o podnaslovu
, učna vsebina "gorenje" v 4. in 5. razredu osnovne šole
, padanje plovil iz papirja
, ni podatka o podnaslovu