Zala Mehonić (Editor), Alenka Rot Vrhovec (Reviewer), Franc Krpač (Reviewer)

Abstract

Zbornik prispevkov združuje predstavljene prispevke na 1. pedagoški konferenci Učitelj učitelju učitelj. Prispevki vključujejo dosedanje izkušnje učiteljev in predstavljajo zbirko idej in navdihov za poslušalce konference oz. bralce tega zbornika. Prispevki se navezujejo na različna področja, ki so na šolskih tleh vedno bolj aktualna. Dotikajo se področij dela z otroki s posebnimi potrebami, dela v prvem razredu in kombiniranih oddelkih, dela predmetnega učitelja na razredni stopnji, dela s starši, dela moškega učitelja ter spodbujanja odgovornosti otrok. Vsi prispevki predstavljajo primere dobre prakse in so nastali na podlagi izkušenj dela učiteljev v povezavi s teoretičnimi izhodišči, ki jih mora učitelj pri svojem delu nenehno spremljati. Prispevki služijo kot dopolnilo in zapis idej, ki jih lahko tako učitelji kot tudi študenti prenesejo v svojo poučevalno prakso in tako nadgradijo svoje pedagoške kompetence. Prispevki v zborniku ne predstavljajo novih znanstvenih spoznanj, pomenijo pa dober vpogled v delo učitelja in so zbir primerov dobre prakse, za katere verjamemo, da jih je v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu več, kot jih je predstavljenih v pričujočem zborniku.

Keywords

razredni pouk;predmetni pouk;otroci;odgovornost;učenci s posebnimi potrebami;starši;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.30 - Proceedings of Professional or Unreviewed Scientific Conference Contributions
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Pedagoška fakulteta
UDC: 37.011.3-051(082)(0.034.2)
COBISS: 301943040 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-253-247-5
Views: 636
Downloads: 75
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Učitelji;Posvetovanja;Pedagoško delo;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Proceedings
DOI: 978-961-253-247-5
ID: 11326771
Recommended works:
, no subtitle data available
, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, 15.-17. april 2021
, magistrska naloga