Zala Mehonić (Urednik), Alenka Rot Vrhovec (Recenzent), Franc Krpač (Recenzent)

Povzetek

Zbornik prispevkov združuje predstavljene prispevke na 1. pedagoški konferenci Učitelj učitelju učitelj. Prispevki vključujejo dosedanje izkušnje učiteljev in predstavljajo zbirko idej in navdihov za poslušalce konference oz. bralce tega zbornika. Prispevki se navezujejo na različna področja, ki so na šolskih tleh vedno bolj aktualna. Dotikajo se področij dela z otroki s posebnimi potrebami, dela v prvem razredu in kombiniranih oddelkih, dela predmetnega učitelja na razredni stopnji, dela s starši, dela moškega učitelja ter spodbujanja odgovornosti otrok. Vsi prispevki predstavljajo primere dobre prakse in so nastali na podlagi izkušenj dela učiteljev v povezavi s teoretičnimi izhodišči, ki jih mora učitelj pri svojem delu nenehno spremljati. Prispevki služijo kot dopolnilo in zapis idej, ki jih lahko tako učitelji kot tudi študenti prenesejo v svojo poučevalno prakso in tako nadgradijo svoje pedagoške kompetence. Prispevki v zborniku ne predstavljajo novih znanstvenih spoznanj, pomenijo pa dober vpogled v delo učitelja in so zbir primerov dobre prakse, za katere verjamemo, da jih je v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu več, kot jih je predstavljenih v pričujočem zborniku.

Ključne besede

razredni pouk;predmetni pouk;otroci;odgovornost;učenci s posebnimi potrebami;starši;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.30 - Zbornik strokovnih ali nerecenziranih znanstvenih prispevkov na konferenci
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 37.011.3-051(082)(0.034.2)
COBISS: 301943040 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-253-247-5
Št. ogledov: 636
Št. prenosov: 75
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Učitelji;Posvetovanja;Pedagoško delo;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Zbornik
DOI: 978-961-253-247-5
ID: 11326771
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, 15.-17. april 2021
, magistrska naloga