Stanislav Avsec (Author), Stanislav Avsec (Author of additional text), Slavko Kocijančič (Author of additional text), Slavko Kocijančič (Editor), Stanislav Avsec (Editor), David Rihtaršič (Reviewer), Roman Žavbi (Reviewer), Branko Kaučič (Reviewer)

Abstract

Monografija Optimizacija pouka vsebin tehnike in tehnologije obravnava sodobne pristope, metode in strategije pouka vsebin tehnike in tehnologije v osnovni šoli. Ponuja vpogled v ključne elemente osnovnošolskega tehniškega izobraževanja. Izpostavi temeljni izid tehniškega izobraževanja, tehnološko pismenost ter tarčno ponudi številne rešitve, kako jo izboljšati tako pri učencih razredne kot tudi predmetne stopnje z vključitvijo naprednih izobraževalnih modelov. Monografija inteligentno vključi tudi ustvarjalnost za razvijanje inventivnega potenciala učencev razredne stopnje s pomočjo transfernega inženirskega modela, prirejenega tudi za učence pri vsebinah tehnike in tehnologije na predmetni stopnji. Informacijsko-komunikacijska tehnologija je prodrla v naše življenje ter kot taka postane razširitev našega telesa in uma, ki zahteva ciljno uporabo na različnih kognitivnih ravneh. Metakognicija v tehniškem izobraževanju je redko raziskan fenomen, ki pa je zelo pomemben aspekt pri pridobivanju tako deklarativnih kot tudi proceduralnih znanj. Monografija podaja tudi globlji vpogled v naravo samoregulacije pri pouku vsebin tehnike in tehnologije za dvig učinkovitost samega pouka in izostritev percepcije odnosa učencev do tehnike in tehnologije. Še več, monografija posega v artikulacijo vzdržne in mednarodno konkurenčne vsebine tehnike in tehnologije ob razvijanju samoučinkovitost za trajnost tako naravnega kot ekonomskega okolja tudi z napredno vključitvijo vsebin podjetništva.

Keywords

osnovnošolsko tehniško izobraževanje;optimizacija pouka;strategije;metode;metakognicija;ustvarjalnost;inovativnost;tehnološka pismenost;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.01 - Scientific Monograph
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Pedagoška fakulteta
UDC: 37.091.3:62(035)(0.034.2)
COBISS: 303091456 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-253-252-9
Views: 553
Downloads: 111
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: engineering;technology;primary education;tehnika;tehnologija;osnovnošolski pouk;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Proceedings
Pages: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (141 str.))
DOI: 978-961-253-252-9
ID: 11334258