Stanislav Avsec (Urednik), Andrej Flogie (Recenzent), Roman Žavbi (Recenzent)

Povzetek

Monografija obravnava sodobne pristope, metode in strategije trajnostnega osnovnošolskega tehniškega izobraževanja. Ponuja vpogled v ključne elemente socialno kognitivne teorije pouka tehnike in tehnologije. Izostri učenčeve kognitivne sposobnosti za doseganje tehnološke pismenosti kot temeljnega izida tehniškega izobraževanja. Za potrebe nastavitev oddaljenega pouka določi znanstveno podprto metodologijo ocenjevanja znanja učencev kot tudi poda sistemski pogled na učno okolje z opredelitvijo natančne vloge vseh deležnikov in sistemskih politik v tem okolju. Za namen trajnostnega tehniškega izobraževanja, monografija podaja presečne cilje in aktivnosti za konkurenčno uravnoteženost gospodarskega, socialnega okolja in naravnega okolja. Monografija tudi izpostavi, da je zelena pedagogika pomemben vzvod za razvijanje tehnološke pismenosti učencev ob podpori informacijsko-komunikacijske tehnologije za doseganje različnih kognitivnih, afektivnih in psihomotornih ravni. Še več, monografija podaja globlji vpogled v teorijo samoučinkovitosti pri pouku vsebin tehnike in tehnologije za namen prilagoditve pouka učencev z učnimi težavami. Še posebej poudari in izpostavi vlogo ter vpliv učitelja-mentorja kot vir za razvijanje samoučinkovitosti učencev in bodočih učiteljev ob sodelovalnem učenju na primerih reševanja avtentičnih realnih problemov, kjer je učitelj-mentor kot vzor in vir veljavnih ter zanesljivih informacij in znanja.

Ključne besede

osnovnošolsko tehniško izobraževanje;optimizacija pouka;tehnika;tehnologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:62(082)(0.034.2)
COBISS: 17723139 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-253-259-8
Št. ogledov: 549
Št. prenosov: 71
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Tehniško izobraževanje;Zborniki;Tehnični pouk;Osnovne šole;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Zbornik
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (142 str.))
DOI: 978-961-253-259-8
ID: 11797550