diplomsko delo
Martin Poljak (Author), Bruno Završnik (Mentor)

Abstract

Vpliv predstavitev na nakupno vedenje porabnikov : diplomsko delo

Keywords

pospeševanje prodaje;predstava;metode;organiziranost;izdelki;proizvodi;življenjski cikel;nakup;zaznavanje;odjemalec;potrošnik;vedenje;odločanje;prostor;politika izdelka;psihologija potrošnika;tržne raziskave;Predstavitev potencialov;Diplomske naloge;Degustacije;Ciljani skrining;Potrošniki;Nakupno obnašanje;Družbeno vedenje;Porabniki;Marketinška strategija;Lokalni potenciali;Potrošniški interesi;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ankaran
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM EPF - Faculty of Economics and Business
Publisher: [M. Poljak]
UDC: 658.89(043.2):159.937.5
COBISS: 9316636 Link will open in a new window
Views: 1335
Downloads: 55
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Dipl. delo, Univ. v Mariboru, Ekon.-posl. fak.
Pages: 40 str., IV str. pril.
Keywords (UDC): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;philosophy;psychology;filozofija;psihologija;psychology;psihologija;sensation;sensory perception;občutek;čutna zaznava;
ID: 11863