diplomska naloga
Nada Tomc (Avtor), Brigita Skela-Savič (Mentor)

Povzetek

Pomen komuniciranja pri pospeševanju prodaje

Ključne besede

komuniciranje;tržno komuniciranje;prodaja;pospeševanje prodaje;promocije;degustacije;izdelki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [N. Tomc]
UDK: 658.8(043.2)
COBISS: 3936215 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4818
Št. prenosov: 181
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Koper, Fak. za management
Strani: VII, 51 str. + pril
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;
ID: 77591