delo diplomskega seminarja
Lea Ul (Avtor), Borut Milfelner (Mentor)

Povzetek

Vpliv pospeševanja prodaje na vedenje odjemalcev : delo diplomskega seminarja

Ključne besede

marketing;komuniciranje;trženje;tržno komuniciranje;prodaja;pospeševanje prodaje;odjemalec;kupci;vedenje;nakup;odločanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [L. Ul]
UDK: 658.8
COBISS: 10167580 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1018
Št. prenosov: 61
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Sales promotion influence on consumer behaviour
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: [34] str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;
ID: 1434503
Priporočena dela:
, delo diplomskega seminarja
, delo diplomskega seminarja