meje dopustnosti medijskega poročanja
Lucija Skutnik (Author), Tina Tomažič (Mentor), Marijana Vukeljić (Co-mentor)

Abstract

Magistrsko delo raziskuje komunikacijo spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev. S pomočjo študije primera in delno strukturiranih intervjujev dveh slovenskih spletnih trgovin Malince in Treecelet ugotavljamo, da spletne trgovine z rabo družbenih medijev povečujejo svojo prepoznavnost in ugled ter vzdržujejo komunikacijo. Aktivna komunikacijo skozi različne družbene medije je ključnega pomena za ohranjanje obstoječih in hkrati širjenje kroga novih sledilcev ter posledično pridobivanje potencialnih strank. Aktivna komunikacija vključuje redno objavljanje vsebin na družbenih medijih, pošiljanje e-novic, komunikacijo preko zasebnih sporočil itd.

Keywords

družbeni mediji;komunikacijska strategija;spletne trgovine;marketing;magistrske naloge;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: UM FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
Publisher: [L. Skutnik]
UDC: 654.025:077.5(043.2)
COBISS: 39220995 Link will open in a new window
Views: 492
Downloads: 52
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Online store communication in context of social media
Secondary abstract: The master's thesis explores the communication of online stores in context of social media. With the help of a case study and interviews of two Slovenian online stores, Malinca and Treecelet, we find that online stores use their social media to increase their visibility and reputation and maintain communication. Active communication via social media is crucial for survival and at the same time for expanding the circle of new followers and consequently gaining potential customers. Active communication includes regular content posting, sending e-news and communication via private message, etc
Secondary keywords: social media;communication strategy;online store;marketing;
Type (COBISS): Master's thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Pages: VI, 78 f.
ID: 11958860
Recommended works:
, meje dopustnosti medijskega poročanja
, no subtitle data available
, zaupanje v turistične informacije družbenih medijev