meje dopustnosti medijskega poročanja
Abstract
Magistrsko delo raziskuje komunikacijo spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev. S pomočjo študije primera in delno strukturiranih intervjujev dveh slovenskih spletnih trgovin Malince in Treecelet ugotavljamo, da spletne trgovine z rabo družbenih medijev povečujejo svojo prepoznavnost in ugled ter vzdržujejo komunikacijo.
Aktivna komunikacijo skozi različne družbene medije je ključnega pomena za ohranjanje obstoječih in hkrati širjenje kroga novih sledilcev ter posledično pridobivanje potencialnih strank. Aktivna komunikacija vključuje redno objavljanje vsebin na družbenih medijih, pošiljanje e-novic, komunikacijo preko zasebnih sporočil itd.
Keywords
družbeni mediji;komunikacijska strategija;spletne trgovine;marketing;magistrske naloge;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2020 |
Typology: |
2.09 - Master's Thesis |
Organization: |
UM FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science |
Publisher: |
[L. Skutnik] |
UDC: |
654.025:077.5(043.2) |
COBISS: |
39220995
|
Views: |
492 |
Downloads: |
52 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary title: |
Online store communication in context of social media |
Secondary abstract: |
The master's thesis explores the communication of online stores in context of social media. With the help of a case study and interviews of two Slovenian online stores, Malinca and Treecelet, we find that online stores use their social media to increase their visibility and reputation and maintain communication. Active communication via social media is crucial for survival and at the same time for expanding the circle of new followers and consequently gaining potential customers. Active communication includes regular content posting, sending e-news and communication via private message, etc |
Secondary keywords: |
social media;communication strategy;online store;marketing; |
Type (COBISS): |
Master's thesis/paper |
Thesis comment: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Pages: |
VI, 78 f. |
ID: |
11958860 |