meje dopustnosti medijskega poročanja
Lucija Skutnik (Avtor), Tina Tomažič (Mentor), Marijana Vukeljić (Komentor)

Povzetek

Magistrsko delo raziskuje komunikacijo spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev. S pomočjo študije primera in delno strukturiranih intervjujev dveh slovenskih spletnih trgovin Malince in Treecelet ugotavljamo, da spletne trgovine z rabo družbenih medijev povečujejo svojo prepoznavnost in ugled ter vzdržujejo komunikacijo. Aktivna komunikacijo skozi različne družbene medije je ključnega pomena za ohranjanje obstoječih in hkrati širjenje kroga novih sledilcev ter posledično pridobivanje potencialnih strank. Aktivna komunikacija vključuje redno objavljanje vsebin na družbenih medijih, pošiljanje e-novic, komunikacijo preko zasebnih sporočil itd.

Ključne besede

družbeni mediji;komunikacijska strategija;spletne trgovine;marketing;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [L. Skutnik]
UDK: 654.025:077.5(043.2)
COBISS: 39220995 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 492
Št. prenosov: 52
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Online store communication in context of social media
Sekundarni povzetek: The master's thesis explores the communication of online stores in context of social media. With the help of a case study and interviews of two Slovenian online stores, Malinca and Treecelet, we find that online stores use their social media to increase their visibility and reputation and maintain communication. Active communication via social media is crucial for survival and at the same time for expanding the circle of new followers and consequently gaining potential customers. Active communication includes regular content posting, sending e-news and communication via private message, etc
Sekundarne ključne besede: social media;communication strategy;online store;marketing;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VI, 78 f.
ID: 11958860
Priporočena dela:
, meje dopustnosti medijskega poročanja
, ni podatka o podnaslovu
, zaupanje v turistične informacije družbenih medijev