diplomsko delo
Abstract
Graditev želene pozicije in percepcije na trgu je zelo pomemben dejavnik vsakega podjetja. Eden izmed načinov, kako lahko zgradimo želeno pozicijo in percepcijo, je s pomočjo znamke. Iskanje povratnih informacij je v današnjem poslovnem svetu postalo stalnica, saj tako zagotovimo retrospektivo. Pomembno je, da se s končnimi kupci ujamemo na poti zadovoljevanja njihovih potreb, tako otipljivih kot neotipljivih. Blagovna znamka je ena izmed tistih stvari, ki jo mora podjetje dolgoročno negovati – to pomeni, da jo živi. Živeti z blagovno znamko pomeni dejanja in komuniciranje enakih stvari. Živimo v času neomejene izbire, zato se blagovne znamke soočajo z izzivi prekomerne ponudbe in dokazovanjem vrednosti. Vprašanje, ki si ga zastavljamo pri pozicioniranju znamke, je, kam se bomo umestili na percepcijskem zemljevidu.
V diplomskem delu raziščemo, kako stranke zaznavajo proučevano mikropodjetje Avaces,
d. o. o., ter kako zgraditi želeno pozicijo s pomočjo znamke. V zadnjem delu naloge v ta namen podamo smernice za nadaljnje znamčenje podjetja.
Keywords
blagovna znamka;percepcija;pozicioniranje;konkurenca;identiteta;deležniki;
Data
| Language: |
Slovenian |
| Year of publishing: |
2020 |
| Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
| Organization: |
GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship |
| Publisher: |
[U. Markelj] |
| UDC: |
005(043.3) |
| COBISS: |
29743875
|
| Views: |
17 |
| Downloads: |
2 |
| Average score: |
0 (0 votes) |
| Metadata: |
|
Other data
| Secondary language: |
English |
| Type (COBISS): |
Bachelor thesis/paper |
| Study programme: |
0000801 |
| Embargo end date (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
| Thesis comment: |
GEA College, Fak. za podjetništvo |
| Pages: |
41 str. |
| ID: |
12029379 |