diplomsko delo
Povzetek
Graditev želene pozicije in percepcije na trgu je zelo pomemben dejavnik vsakega podjetja. Eden izmed načinov, kako lahko zgradimo želeno pozicijo in percepcijo, je s pomočjo znamke. Iskanje povratnih informacij je v današnjem poslovnem svetu postalo stalnica, saj tako zagotovimo retrospektivo. Pomembno je, da se s končnimi kupci ujamemo na poti zadovoljevanja njihovih potreb, tako otipljivih kot neotipljivih. Blagovna znamka je ena izmed tistih stvari, ki jo mora podjetje dolgoročno negovati – to pomeni, da jo živi. Živeti z blagovno znamko pomeni dejanja in komuniciranje enakih stvari. Živimo v času neomejene izbire, zato se blagovne znamke soočajo z izzivi prekomerne ponudbe in dokazovanjem vrednosti. Vprašanje, ki si ga zastavljamo pri pozicioniranju znamke, je, kam se bomo umestili na percepcijskem zemljevidu.
V diplomskem delu raziščemo, kako stranke zaznavajo proučevano mikropodjetje Avaces,
d. o. o., ter kako zgraditi želeno pozicijo s pomočjo znamke. V zadnjem delu naloge v ta namen podamo smernice za nadaljnje znamčenje podjetja.
Ključne besede
blagovna znamka;percepcija;pozicioniranje;konkurenca;identiteta;deležniki;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2020 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
GEA College - FP - Gea College - Fakulteta za podjetništvo |
Založnik: |
[U. Markelj] |
UDK: |
005(043.3) |
COBISS: |
29743875
|
Št. ogledov: |
17 |
Št. prenosov: |
2 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Študijski program: |
0000801 |
Konec prepovedi (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
Komentar na gradivo: |
GEA College, Fak. za podjetništvo |
Strani: |
41 str. |
ID: |
12029379 |