delo diplomskega projekta
Abstract
Tema diplomskega projekta je izdelava celostnega kanvas poslovnega modela za specializirano spletno trgovino, ki posluje na slovenskem trgu. Gre za poslovanje med končnim uporabnikom in podjetjem (B2C). Podjetje ima vizijo postati vodilni ponudnik dizajnerskega eko pohištva na domačem trgu.
Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov. V prvem - teoretičnem delu - predstavimo pojem podjetništva, poslovne ideje in opredelimo poslovni model ter njegove sestavine. Opišemo elektronsko poslovanje, njegove oblike in podrobneje opredelimo spletno prodajo glede na pravno uredbo, načine plačil, potek oglaševanja preko spleta in optimizacijo spletne trgovine. Ker je obravnavana spletna trgovina trajnostno naravnana, opredelimo tudi trajnostno poslovanje in nekatere okoljske vidike, kot je okoljska ozaveščenost.
V drugem – aplikativnem delu - izdelamo celosten kanvas poslovni model in združimo opisano teorijo s prakso. Podrobneje predstavimo obravnavano podjetje ter opredelimo rešitve za povečanje prodaje in prepoznavnosti podjetja na slovenskem trgu, kot so: podrobnejša opredelitev ciljne skupine kupcev, podrobnejša opredelitev ciljev podjetja in strategij za doseganje le-teh, analiza slovenskega trga in konkurence podjetja, proučitev metod spletnega oglaševanja in izdelava finančne projekcije podjetja za obdobje treh let.
Keywords
poslovni modeli;kanvas;spletna prodaja;spletne trgovine;trajnostno poslovanje;okoljska odgovornost;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2020 |
Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
Organization: |
UM EPF - Faculty of Economics and Business |
Publisher: |
[M. Domiter] |
UDC: |
005.3:339:077 |
COBISS: |
45668099
|
Views: |
704 |
Downloads: |
141 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary title: |
Business model canvas of specialized online shop with eco furniture |
Secondary abstract: |
This work overviews and presents the creation of comprehensive business canvas model for a specialized online store in Slovenian market doing business between company and customer (B2C).
The content is divided in two parts. The first theoretical part presents the concept of entrepreneurship, business ideas, business model and its components. We describe e-commerce and its forms first, then we focus on e-commerce in more detail regarding legal regulation, payment methods, the course of online advertising and online store optimization. Since the store is sustainable, aspects such as sustainable business and environmental awareness are presented as well.
The second - applied part presents a comprehensive business canvas model where theory is implemented in practice. We present the company in detail and describe solutions aimed at increasing the sales and improving the company’s visibility in Slovenian market. |
Secondary keywords: |
Business model;business model canvas;online sales;sustainable business;environmental awareness; |
Type (COBISS): |
Diploma project paper |
Thesis comment: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Pages: |
II, 47 str. |
ID: |
12047825 |