diplomska seminarska naloga
Abstract
V diplomski seminarski nalogi je v problemu opredeljen pomen izvajanja nevarnih demonstracijskih eksperimentov pri pouku kemije v osnovni šoli in predvsem to, da morajo biti učitelji - demonstratorji kompetentni za izvajanje tovrstnih eksperimentov. Ob teoretičnem razglabljanju o pomenu eksperimentalnega dela in varnega ravnanja z nevarnimi snovmi, so opredeljene tudi kompetence, ki jih mora imeti učitelj - demonstrator za izvajanje nevarnih eksperimentov, in kompetence, ki jih ob eksperimentalnih opažanjih pridobi učenec. Prav tako sem na podlagi aktualne literature izbrala trinajst nevarnih eksperimentov, ki bi jih učitelji lahko vključili v pouk naravoslovja in kemije v osnovni šoli. Izbrana eksperimentalna gesla sem analizirala na podlagi spoznavnega, motivacijskega, zmožnostnega in nevarnostnega vidika. Po izvedbeni analizi izbranih eksperimentalnih gesel sem oblikovala demonstracijske liste za učitelje - demonstratorje in opazovalne liste za učence - opazovalce.
Keywords
kemija;didaktika;eksperimenti;osnovna šola;diplomske seminarske naloge;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2009 |
Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
Organization: |
UM FNM - Faculty of Natural Sciences and Mathematics |
Publisher: |
[M. Rus] |
UDC: |
542(043.2):373.3 |
COBISS: |
17182984
|
Views: |
297 |
Downloads: |
21 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary title: |
DANGEROUS EXPERIMENTS IN TEACHING CHEMISTRY IN ELEMENTARY SCHOOL |
Secondary abstract: |
DANGEROUS EXPERIMENTS IN TEACHING CHEMISTRY IN ELEMENTARY SCHOOL |
Secondary keywords: |
DANGEROUS EXPERIMENTS IN TEACHING CHEMISTRY IN ELEMENTARY SCHOOL; |
Type (COBISS): |
Undergraduate thesis |
Thesis comment: |
Univ. v Mariboru, Fak. za matematiko in naravoslovje, Oddelek za kemijo |
Pages: |
92 f. |
ID: |
12528389 |