diplomska seminarska naloga
Mateja Rus (Author), Darinka Sikošek (Mentor)

Abstract

V diplomski seminarski nalogi je v problemu opredeljen pomen izvajanja nevarnih demonstracijskih eksperimentov pri pouku kemije v osnovni šoli in predvsem to, da morajo biti učitelji - demonstratorji kompetentni za izvajanje tovrstnih eksperimentov. Ob teoretičnem razglabljanju o pomenu eksperimentalnega dela in varnega ravnanja z nevarnimi snovmi, so opredeljene tudi kompetence, ki jih mora imeti učitelj - demonstrator za izvajanje nevarnih eksperimentov, in kompetence, ki jih ob eksperimentalnih opažanjih pridobi učenec. Prav tako sem na podlagi aktualne literature izbrala trinajst nevarnih eksperimentov, ki bi jih učitelji lahko vključili v pouk naravoslovja in kemije v osnovni šoli. Izbrana eksperimentalna gesla sem analizirala na podlagi spoznavnega, motivacijskega, zmožnostnega in nevarnostnega vidika. Po izvedbeni analizi izbranih eksperimentalnih gesel sem oblikovala demonstracijske liste za učitelje - demonstratorje in opazovalne liste za učence - opazovalce.

Keywords

kemija;didaktika;eksperimenti;osnovna šola;diplomske seminarske naloge;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM FNM - Faculty of Natural Sciences and Mathematics
Publisher: [M. Rus]
UDC: 542(043.2):373.3
COBISS: 17182984 Link will open in a new window
Views: 297
Downloads: 21
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: DANGEROUS EXPERIMENTS IN TEACHING CHEMISTRY IN ELEMENTARY SCHOOL
Secondary abstract: DANGEROUS EXPERIMENTS IN TEACHING CHEMISTRY IN ELEMENTARY SCHOOL
Secondary keywords: DANGEROUS EXPERIMENTS IN TEACHING CHEMISTRY IN ELEMENTARY SCHOOL;
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za matematiko in naravoslovje, Oddelek za kemijo
Pages: 92 f.
ID: 12528389