diplomska seminarska naloga
Mateja Rus (Avtor), Darinka Sikošek (Mentor)

Povzetek

V diplomski seminarski nalogi je v problemu opredeljen pomen izvajanja nevarnih demonstracijskih eksperimentov pri pouku kemije v osnovni šoli in predvsem to, da morajo biti učitelji - demonstratorji kompetentni za izvajanje tovrstnih eksperimentov. Ob teoretičnem razglabljanju o pomenu eksperimentalnega dela in varnega ravnanja z nevarnimi snovmi, so opredeljene tudi kompetence, ki jih mora imeti učitelj - demonstrator za izvajanje nevarnih eksperimentov, in kompetence, ki jih ob eksperimentalnih opažanjih pridobi učenec. Prav tako sem na podlagi aktualne literature izbrala trinajst nevarnih eksperimentov, ki bi jih učitelji lahko vključili v pouk naravoslovja in kemije v osnovni šoli. Izbrana eksperimentalna gesla sem analizirala na podlagi spoznavnega, motivacijskega, zmožnostnega in nevarnostnega vidika. Po izvedbeni analizi izbranih eksperimentalnih gesel sem oblikovala demonstracijske liste za učitelje - demonstratorje in opazovalne liste za učence - opazovalce.

Ključne besede

kemija;didaktika;eksperimenti;osnovna šola;diplomske seminarske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: [M. Rus]
UDK: 542(043.2):373.3
COBISS: 17182984 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 297
Št. prenosov: 21
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: DANGEROUS EXPERIMENTS IN TEACHING CHEMISTRY IN ELEMENTARY SCHOOL
Sekundarni povzetek: DANGEROUS EXPERIMENTS IN TEACHING CHEMISTRY IN ELEMENTARY SCHOOL
Sekundarne ključne besede: DANGEROUS EXPERIMENTS IN TEACHING CHEMISTRY IN ELEMENTARY SCHOOL;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za matematiko in naravoslovje, Oddelek za kemijo
Strani: 92 f.
ID: 12528389