diplomska naloga visokošolskega univerzitenega študijskega programa prve stopnje
Andrejka Berce (Author), Nevenka Podgornik (Mentor)

Abstract

V diplomskem delu sem se osredotočila na vzgojo predšolskih otrok v novodobni družini. V teoretičnem delu naloge sem najprej predstavila tako družino, njene člane, njihovo vlogo kot tipe vzgoje znotraj družin ter pomen vzgoje otrok v predšolskem obdobju, in sicer z namenom, da smo spoznali akterje, ki so vključeni v sam proces protektivnega otroštva. Opredelila sem, kaj pojem »protektivno otroštvo« sploh pomeni in kako ga različni avtorji definirajo, kako se izraža intenzivna skrb za otroke, njihovo blaginjo, njihovo nadaljnje izobraževanje. Poiskala sem nekatere vidne posledice zaščitniške vzgoje, ki se kažejo v dobi odraščanja oz. osamosvajanja kot neuspeh protektivnega oz. zaščitniškega vedenja staršev do svojih otrok v predšolskem obdobju. V empiričnem delu naloge sem vsa pridobljena teoretična znanja poskušala povezati s praktičnimi izkušnjami. Opravila sem intervjuje s petimi novodobnimi starši, od tega je eden izmed njih strokovni delavec v vzgoji in izobraževanju. Zanimalo me je, kakšen je njihov pogled na vzgojo otrok v današnjem času, ki je poln vsesplošnih sprememb, in kako zahtevna naloga se jim zdi vzgoja. Preverjala sem še, s kakšnimi težavami se srečujejo pri sami vzgoji in pri postavljanju meja otroku v predšolskem obdobju. Z rezultati ugotovitev sem odgovorila na zastavljena raziskovalna vprašanja.

Keywords

otrok;starši;protektivno otroštvo;vzgoja;družina;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: FUDŠ - School of advanced social studies
Publisher: [A. Berce]
UDC: 37(043.2)
COBISS: 1024676929 Link will open in a new window
Views: 2
Downloads: 1
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary abstract: In the thesis I focused on the education of children in modern-day family. In the theoretical part I first presented a family, its members, their role as types of education in families and the importance of educating children in their preschool period. I did it because so we can meet the actors involved in the proces of protective childhood. I defined the concept »protective childhood«, what does it mean and how different authors define this. How is expresed intense concern for the children, for their prosperity, for their further education. I find some visible effects of protective custody, witch are reflected when they grow up and they are starting to be independent as a failure of this behavior of parents to their children in the preschool period. In the empirical part I tried all theoretical knowledge conect with practical experiance. I did the interviews with five modern parents, one of them is a professional staff in that kind of education. I wanted to know what is their view of raising children in the time full of everyday changes and how difficult mission is education for them. I was interesting also what kind of problems are they meeting in their education and how to set a limit to child in the prschool perod. Whit this results I answered to the research questions.
Secondary keywords: children;parents;protective childhood;education;family;
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Fak. za upor. družb. študije v Novi Gorici
Pages: 43 str., [23] str. pril.
ID: 13188526
Recommended works:
, diplomska naloga visokošolskega univerzitenega študijskega programa prve stopnje
, diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje
, no subtitle data available
, (primer vzgojnih imperativov staršev predšolskih otrok)
, pogled učiteljev