diplomska naloga visokošolskega univerzitenega študijskega programa prve stopnje
Povzetek
V diplomskem delu sem se osredotočila na vzgojo predšolskih otrok v novodobni družini.
V teoretičnem delu naloge sem najprej predstavila tako družino, njene člane, njihovo vlogo
kot tipe vzgoje znotraj družin ter pomen vzgoje otrok v predšolskem obdobju, in sicer z
namenom, da smo spoznali akterje, ki so vključeni v sam proces protektivnega otroštva.
Opredelila sem, kaj pojem »protektivno otroštvo« sploh pomeni in kako ga različni avtorji
definirajo, kako se izraža intenzivna skrb za otroke, njihovo blaginjo, njihovo nadaljnje
izobraževanje. Poiskala sem nekatere vidne posledice zaščitniške vzgoje, ki se kažejo v
dobi odraščanja oz. osamosvajanja kot neuspeh protektivnega oz. zaščitniškega vedenja
staršev do svojih otrok v predšolskem obdobju.
V empiričnem delu naloge sem vsa pridobljena teoretična znanja poskušala povezati s
praktičnimi izkušnjami. Opravila sem intervjuje s petimi novodobnimi starši, od tega je
eden izmed njih strokovni delavec v vzgoji in izobraževanju. Zanimalo me je, kakšen je
njihov pogled na vzgojo otrok v današnjem času, ki je poln vsesplošnih sprememb, in kako
zahtevna naloga se jim zdi vzgoja. Preverjala sem še, s kakšnimi težavami se srečujejo pri
sami vzgoji in pri postavljanju meja otroku v predšolskem obdobju. Z rezultati ugotovitev
sem odgovorila na zastavljena raziskovalna vprašanja.
Ključne besede
otrok;starši;protektivno otroštvo;vzgoja;družina;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
FUDŠ - Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici |
Založnik: |
[A. Berce] |
UDK: |
37(043.2) |
COBISS: |
1024676929
|
Št. ogledov: |
2 |
Št. prenosov: |
1 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni povzetek: |
In the thesis I focused on the education of children in modern-day family. In the theoretical
part I first presented a family, its members, their role as types of education in families and
the importance of educating children in their preschool period. I did it because so we can
meet the actors involved in the proces of protective childhood. I defined the concept
»protective childhood«, what does it mean and how different authors define this.
How is expresed intense concern for the children, for their prosperity, for their further
education. I find some visible effects of protective custody, witch are reflected when they
grow up and they are starting to be independent as a failure of this behavior of parents to
their children in the preschool period.
In the empirical part I tried all theoretical knowledge conect with practical experiance. I
did the interviews with five modern parents, one of them is a professional staff in that kind
of education. I wanted to know what is their view of raising children in the time full of
everyday changes and how difficult mission is education for them. I was interesting also
what kind of problems are they meeting in their education and how to set a limit to child in
the prschool perod.
Whit this results I answered to the research questions.
|
Sekundarne ključne besede: |
children;parents;protective childhood;education;family; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Fak. za upor. družb. študije v Novi Gorici |
Strani: |
43 str., [23] str. pril. |
ID: |
13188526 |