diplomska naloga visokošolskega univerzitenega študijskega programa prve stopnje
Andrejka Berce (Avtor), Nevenka Podgornik (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu sem se osredotočila na vzgojo predšolskih otrok v novodobni družini. V teoretičnem delu naloge sem najprej predstavila tako družino, njene člane, njihovo vlogo kot tipe vzgoje znotraj družin ter pomen vzgoje otrok v predšolskem obdobju, in sicer z namenom, da smo spoznali akterje, ki so vključeni v sam proces protektivnega otroštva. Opredelila sem, kaj pojem »protektivno otroštvo« sploh pomeni in kako ga različni avtorji definirajo, kako se izraža intenzivna skrb za otroke, njihovo blaginjo, njihovo nadaljnje izobraževanje. Poiskala sem nekatere vidne posledice zaščitniške vzgoje, ki se kažejo v dobi odraščanja oz. osamosvajanja kot neuspeh protektivnega oz. zaščitniškega vedenja staršev do svojih otrok v predšolskem obdobju. V empiričnem delu naloge sem vsa pridobljena teoretična znanja poskušala povezati s praktičnimi izkušnjami. Opravila sem intervjuje s petimi novodobnimi starši, od tega je eden izmed njih strokovni delavec v vzgoji in izobraževanju. Zanimalo me je, kakšen je njihov pogled na vzgojo otrok v današnjem času, ki je poln vsesplošnih sprememb, in kako zahtevna naloga se jim zdi vzgoja. Preverjala sem še, s kakšnimi težavami se srečujejo pri sami vzgoji in pri postavljanju meja otroku v predšolskem obdobju. Z rezultati ugotovitev sem odgovorila na zastavljena raziskovalna vprašanja.

Ključne besede

otrok;starši;protektivno otroštvo;vzgoja;družina;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: FUDŠ - Fakulteta za uporabne družbene študije v Novi Gorici
Založnik: [A. Berce]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 1024676929 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: In the thesis I focused on the education of children in modern-day family. In the theoretical part I first presented a family, its members, their role as types of education in families and the importance of educating children in their preschool period. I did it because so we can meet the actors involved in the proces of protective childhood. I defined the concept »protective childhood«, what does it mean and how different authors define this. How is expresed intense concern for the children, for their prosperity, for their further education. I find some visible effects of protective custody, witch are reflected when they grow up and they are starting to be independent as a failure of this behavior of parents to their children in the preschool period. In the empirical part I tried all theoretical knowledge conect with practical experiance. I did the interviews with five modern parents, one of them is a professional staff in that kind of education. I wanted to know what is their view of raising children in the time full of everyday changes and how difficult mission is education for them. I was interesting also what kind of problems are they meeting in their education and how to set a limit to child in the prschool perod. Whit this results I answered to the research questions.
Sekundarne ključne besede: children;parents;protective childhood;education;family;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Fak. za upor. družb. študije v Novi Gorici
Strani: 43 str., [23] str. pril.
ID: 13188526
Priporočena dela:
, diplomska naloga visokošolskega univerzitenega študijskega programa prve stopnje
, diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje
, ni podatka o podnaslovu
, (primer vzgojnih imperativov staršev predšolskih otrok)
, pogled učiteljev