diplomsko delo
Abstract
V diplomskem delu je obravnavano podjetje Hrovat.net, ki deluje znotraj lesnopredelovalne industrije. Pred kratkim je prešlo v tretjo generacijo lastnikov. Od orodij trženjskega komuniciranja uporabljajo internetno komuniciranje in oglaševanje. S slednjim so začeli leta 2017, ko so zagnali prve oglase preko Facebooka, nato Google AdWords, danes pa med kanali, preko katerih oglašujejo, najdemo še Instagram. Več kot tri četrtine sredstev namenjajo prav oglaševanju CUBIE hišk, ki veljajo za njihov primarni izdelek. Ključni namen diplomskega dela je bil odgovoriti na vprašanje, kako oglaševanje vpliva na njihovo prodajo. Rezultati so pokazali, da je bil vpliv pozitiven.
Keywords
trženjsko komuniciranje;tržnokomunikacijski kanali;oglaševanje;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2021 |
Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
Organization: |
GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship |
Publisher: |
[G. Miš] |
UDC: |
339.138(043.3) |
COBISS: |
72721667
|
Views: |
20 |
Downloads: |
4 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Type (COBISS): |
Bachelor thesis/paper |
Study programme: |
0000801 |
Embargo end date (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
Thesis comment: |
GEA College, Fak. za podjetništvo |
Pages: |
63 str. |
ID: |
13211136 |