magistrska naloga
Nataša Špindler (Avtor), Lidija Kodrin (Mentor)

Povzetek

Vpliv oglaševanja na lokalnih radijskih postajah na nakupno vedenje poslušalcev

Ključne besede

trženjsko komuniciranje;nakupno vedenje;radijsko oglaševanje;magistrsko delo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Založnik: [N. Hakl]
UDK: 659.1:654.19(043.2)
COBISS: 213321475 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 90
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Fak. za komercialne in poslovne vede Celje
Komentar vira: Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Strani: 113 str., 4 str. pril.
ID: 25378378