diplomsko delo
Eva Stare (Author), Mateja Dagarin (Mentor)

Abstract

V diplomskem delu sem raziskovala, ali slikanice z zavihki motivirajo predšolske otroke za učenje angleškega jezika in ali lahko predšolske otroke naučim poimenovanja določenih živali v angleškem jeziku s pomočjo izbranih slikanic z zavihki. V teoretičnem delu diplomskega dela sem pisala o zgodnjem poučevanju angleškega jezika in o motivaciji otrok za učenje angleškega jezika. Nato sem se osredotočila na slikanice in njihov pomen pri poučevanju angleškega jezika. Navedla sem merilo za izbiro slikanic, ki pripomore k uspešnemu poučevanju angleškega jezika, in opisala različne vrste slikanic. Ob koncu teoretičnega dela sem se osredotočila na slikanice z zavihki. Navedla sem nekaj primerov slikanic z zavihki, ki so primerne za poučevanje angleškega jezika v predšolskem obdobju. V empiričnem delu diplomskega dela sem pisala o načrtovanju in izvajanju dejavnosti na temelju izbranih slikanic z zavihki v angleškem jeziku. Dejavnosti sem izvajala v marcu in aprilu 2021. Načrtovala sem predtest in test po obravnavi slikanic ter šest vmesnih učnih priprav, ki so vključevale slikanico z zavihki. Vsako pripravo sem izvedla v enem dnevu. Na začetku sem vedno najprej prebrala slikanico, nato so sledile raznovrstne dejavnosti, ki so temeljile na poslušanju in poimenovanju živali v angleškem jeziku. Ko sem končala z izvajanjem dejavnosti, sem preverila, ali so se otroci naučili poimenovanja živali v angleškem jeziku. Rezultate sem primerjala z rezultati, ki sem jih dobila pri predtestu pred začetkom izvajanja načrtovanih dejavnosti. Ugotovila sem, da so slikanice z zavihki primerne za poučevanje angleškega jezika na tej stopnji. Prav tako so se vsi otroci naučili poimenovati vse izbrane živali v angleškem jeziku. Slikanice z zavihki so otroke močno motivirale za učenje angleškega jezika in so vseskozi aktivno sodelovali v dejavnostih. Prek raziskovanja in izvajanja načrtovanih dejavnosti v vrtcu sem ugotovila, da otroci zelo uživajo pri učenju angleškega jezika. Ob ustrezni motivaciji in pristopu bodo zelo dejavni in posledično si bodo novo znanje zapomnili učinkoviteje.

Keywords

vrtec;zgodnje učenje;poučevanje tujih jezikov;zgodnje poučevanje tujega jezika;učenje poimenovanja živali;večjezičnost;slikanice;slikanice z zavihki;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: [E. Stare]
UDC: 373.2:811.111(043.2)
COBISS: 80266755 Link will open in a new window
Views: 122
Downloads: 22
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Use of the lift-the-flap storybooks as a stimulus in preschoolers' learning to name animals in English
Secondary abstract: In the diploma thesis, I was researching whether Lift-the-Flap storybooks motivate preschool children to learn the English language and if I can teach preschool children the names of animals in English with chosen Lift-the-Flap storybooks. In the theoretical part I described early foreign language teaching and children's motivation for learning the English language. I focussed on storybooks and their importance in teaching English. I added the criteria for choosing the right storybook and described different types of storybooks. At the end of the theoretical part, I examined Lift-the-Flap storybooks. I also added a few examples of Lift-the-Flap storybooks that are appropriate for teaching English at preschool level. The empirical part contains planning and implementation of activities based on the chosen Lift-the-Flap storybooks. I performed the activities throughout March and April 2021. I planned a test before discussing the storybooks, a test after discussing the storybooks and six lessons in between. I taught one lesson per day. I always read the storybook first and then did different activities with children that are based on listening and naming the animals in English. At the end, I checked if children learned the chosen animals with the test. I compared the results with the results of the test I used at the beginning. I came to the conclusion that we can teach children English with Lift-the-Flap storybooks and all the children learned all the chosen animals in English. Lift-the-Flap storybooks highly motivated children for learning English. I realized preschool children really enjoy learning English. With the right motivation and approach, children will be very active and consequently learning English will be more efficient.
Secondary keywords: pre-school education;language learning;English language;predšolska vzgoja;učenje jezika;angleščina;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja
Pages: 52 str.
ID: 13500544