magistrsko delo
Barbara Purkart (Author), Lidija Breznik (Mentor)

Abstract

Sodobne razmere predstavljajo organizacijam nove izzive in priložnosti, kar vpliva na organizacijsko klimo. Pomembno je njeno poznavanje, zaznavanje sprememb in ukrepanje, da bo čim bolj ugodna. V magistrskem delu na primeru izbrane banke obravnavamo organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih. V teoretičnem delu smo z metodo deskripcije predstavili aktualna izhodišča avtorjev in dimenzije klime. V empiričnem delu smo z anketo in intervjuji pridobili ključne ugotovitve, podali usmeritve za izboljšave. Sintetična analiza rezultatov je poglobila vpogled v dimenzije in dejavnike vpliva na zaznavanje organizacijske klime. Priporočila so uporabna za druge organizacije s podobnimi lastnostmi in so ali bodo imela izkušnje reorganizacije.

Keywords

organizacijska klima;zadovoljstvo zaposlenih;merjenje zadovoljstva zaposlenih;dimenzije organizacijske klime;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship
Publisher: [B. Purkart]
UDC: 005(043.3)
COBISS: 85170435 Link will open in a new window
Views: 124
Downloads: 18
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Type (COBISS): Master's thesis/paper
Study programme: 0020290
Embargo end date (OpenAIRE): 1970-01-01
Thesis comment: GEA College, Fak. za podjetništvo
Pages: 75 str.
ID: 13694345