magistrsko delo
Barbara Purkart (Avtor), Lidija Breznik (Mentor)

Povzetek

Sodobne razmere predstavljajo organizacijam nove izzive in priložnosti, kar vpliva na organizacijsko klimo. Pomembno je njeno poznavanje, zaznavanje sprememb in ukrepanje, da bo čim bolj ugodna. V magistrskem delu na primeru izbrane banke obravnavamo organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih. V teoretičnem delu smo z metodo deskripcije predstavili aktualna izhodišča avtorjev in dimenzije klime. V empiričnem delu smo z anketo in intervjuji pridobili ključne ugotovitve, podali usmeritve za izboljšave. Sintetična analiza rezultatov je poglobila vpogled v dimenzije in dejavnike vpliva na zaznavanje organizacijske klime. Priporočila so uporabna za druge organizacije s podobnimi lastnostmi in so ali bodo imela izkušnje reorganizacije.

Ključne besede

organizacijska klima;zadovoljstvo zaposlenih;merjenje zadovoljstva zaposlenih;dimenzije organizacijske klime;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: GEA College - FP - Gea College - Fakulteta za podjetništvo
Založnik: [B. Purkart]
UDK: 005(043.3)
COBISS: 85170435 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 124
Št. prenosov: 18
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0020290
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: GEA College, Fak. za podjetništvo
Strani: 75 str.
ID: 13694345