k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja
Abstract
Z Medijskimi etnografijami je lažje razumeti marsikateri produkcijski, distribucijski, komunikacijski, informacijski, konzumacijski in socializacijski aspekt naših kolektivno in individualno zaznamovanih medijskih praks. Dokazovanje te teze, podprto z interdisciplinarno in multidisciplinarno oziroma transdisciplinarno odprtostjo, vključujoč teoretizacije s področij socialne oziroma kulturne antropologije, medijskih študijev, sociologije, komunikologije, filozofije, psihologije, kulturnih študijev in še kakšnega specialnega področja akademske vednosti, dobiva s tem obsežnim delom večkratno dragocen uvid v kulturo družbe kot medijsko kulturo na eni strani in v medijsko kulturo kot lastno individualizirano kulturo na drugi.
Keywords
množično komuniciranje;etnografija;množični mediji;elektronske knjige;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2018 |
Typology: |
2.01 - Scientific Monograph |
Organization: |
UP FHŠ - Faculty of Humanities Koper |
Publisher: |
Založba Univerze na Primorskem |
UDC: |
316.774:654.1(0.034.2) |
COBISS: |
297308672
|
ISBN: |
978-961-7055-38-2 |
Views: |
1045 |
Downloads: |
9 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary keywords: |
Mediji;Sociologija kulture; |
DOI: |
10.26493/978-961-7055-38-2 |
ID: |
13862305 |