k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja
Vlado Kotnik (Author), Dan Podjed (Reviewer), Tadej Praprotnik (Reviewer)

Abstract

Z Medijskimi etnografijami je lažje razumeti marsikateri produkcijski, distribucijski, komunikacijski, informacijski, konzumacijski in socializacijski aspekt naših kolektivno in individualno zaznamovanih medijskih praks. Dokazovanje te teze, podprto z interdisciplinarno in multidisciplinarno oziroma transdisciplinarno odprtostjo, vključujoč teoretizacije s področij socialne oziroma kulturne antropologije, medijskih študijev, sociologije, komunikologije, filozofije, psihologije, kulturnih študijev in še kakšnega specialnega področja akademske vednosti, dobiva s tem obsežnim delom večkratno dragocen uvid v kulturo družbe kot medijsko kulturo na eni strani in v medijsko kulturo kot lastno individualizirano kulturo na drugi.

Keywords

množično komuniciranje;etnografija;množični mediji;elektronske knjige;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.01 - Scientific Monograph
Organization: UP FHŠ - Faculty of Humanities Koper
Publisher: Založba Univerze na Primorskem
UDC: 316.774:654.1(0.034.2)
COBISS: 297308672 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-7055-38-2
Views: 1045
Downloads: 9
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Mediji;Sociologija kulture;
DOI: 10.26493/978-961-7055-38-2
ID: 13862305
Recommended works:
, k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, diplomsko delo