k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja
Vlado Kotnik (Avtor), Dan Podjed (Recenzent), Tadej Praprotnik (Recenzent)

Povzetek

Z Medijskimi etnografijami je lažje razumeti marsikateri produkcijski, distribucijski, komunikacijski, informacijski, konzumacijski in socializacijski aspekt naših kolektivno in individualno zaznamovanih medijskih praks. Dokazovanje te teze, podprto z interdisciplinarno in multidisciplinarno oziroma transdisciplinarno odprtostjo, vključujoč teoretizacije s področij socialne oziroma kulturne antropologije, medijskih študijev, sociologije, komunikologije, filozofije, psihologije, kulturnih študijev in še kakšnega specialnega področja akademske vednosti, dobiva s tem obsežnim delom večkratno dragocen uvid v kulturo družbe kot medijsko kulturo na eni strani in v medijsko kulturo kot lastno individualizirano kulturo na drugi.

Ključne besede

množično komuniciranje;etnografija;množični mediji;elektronske knjige;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija: UP FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Založnik: Založba Univerze na Primorskem
UDK: 316.774:654.1(0.034.2)
COBISS: 297308672 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-7055-38-2
Št. ogledov: 1045
Št. prenosov: 9
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Mediji;Sociologija kulture;
DOI: 10.26493/978-961-7055-38-2
ID: 13862305
Priporočena dela:
, k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, diplomsko delo