k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja
Povzetek
Z Medijskimi etnografijami je lažje razumeti marsikateri produkcijski, distribucijski, komunikacijski, informacijski, konzumacijski in socializacijski aspekt naših kolektivno in individualno zaznamovanih medijskih praks. Dokazovanje te teze, podprto z interdisciplinarno in multidisciplinarno oziroma transdisciplinarno odprtostjo, vključujoč teoretizacije s področij socialne oziroma kulturne antropologije, medijskih študijev, sociologije, komunikologije, filozofije, psihologije, kulturnih študijev in še kakšnega specialnega področja akademske vednosti, dobiva s tem obsežnim delom večkratno dragocen uvid v kulturo družbe kot medijsko kulturo na eni strani in v medijsko kulturo kot lastno individualizirano kulturo na drugi.
Ključne besede
množično komuniciranje;etnografija;množični mediji;elektronske knjige;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2018 |
Tipologija: |
2.01 - Znanstvena monografija |
Organizacija: |
UP FHŠ - Fakulteta za humanistične študije |
Založnik: |
Založba Univerze na Primorskem |
UDK: |
316.774:654.1(0.034.2) |
COBISS: |
297308672
|
ISBN: |
978-961-7055-38-2 |
Št. ogledov: |
1045 |
Št. prenosov: |
9 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarne ključne besede: |
Mediji;Sociologija kulture; |
DOI: |
10.26493/978-961-7055-38-2 |
ID: |
13862305 |