diplomsko delo
Abstract
Nevladne organizacije (v nadaljevanju NVO), predvsem manjše, v vsakdanjem življenju le redko najdejo sredstva in čas za sledenje razvoju digitalnega marketinga. Predvidevamo, da bi boljše poznavanje digitalnega marketinga NVO prineslo večjo prepoznavnost.
Namen diplomskega dela je, da spoznamo teoretične osnove marketinga in marketinškega spleta, da spoznamo, kako so v teoriji opisani digitalni marketing, začetki in razvoj digitalnega marketinga, kateri so štirje najbolj poznani digitalni komunikacijski kanali in štiri najpomembnejša družbena omrežja, ki lahko služijo za izboljšanje prepoznavnosti NVO. Prav tako bomo analizirali največje NVO in njihovo prisotnost na družbenih omrežjih. V praktičnem delu bomo predstavili obstoječe marketinške prijeme islandske NVO SEEDS in s pomočjo treh izvedenih raziskav zaključili delo s priporočili za povečanje njihove prepoznavnosti s pomočjo družbenih omrežij.
Keywords
digitalni marketing;družbena omrežja;prepoznavnost;nevladna organizacija;okolje;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2021 |
Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
Organization: |
GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship |
Publisher: |
[J. Koren] |
UDC: |
005(043.3) |
COBISS: |
90456579
|
Views: |
77 |
Downloads: |
3 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Type (COBISS): |
Bachelor thesis/paper |
Study programme: |
0000801 |
Embargo end date (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
Thesis comment: |
GEA College, Fak. za podjetništvo |
Pages: |
50 str. |
ID: |
13890391 |