delo diplomskega projekta
Katarina Mir (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Delo diplomskega projekta z naslovom Digitalno oglaševanje oblačilnih modnih izdelkov je celostno zasnovano na podlagi teoretičnih izhodišč in primera dobre prakse. V svetu oglaševalcev oblačilnih modnih izdelkov postajajo digitalni mediji vse pomembnejši, saj ponujajo drugačno okolje za oglaševanje kot pa tradicionalni mediji. V okviru diplomskega dela smo raziskovali, kaj sploh je digitalno oglaševanje, kako modne hiše uporabljajo digitalne medije za oglaševanje, kakšna je prihodnost za digitalne medije in kakšne trende lahko pričakujemo v prihodnosti. V zadnjem poglavju smo navedli primer dobre prakse na podlagi podjetja NET-A-PORTER.

Ključne besede

oglaševanje;digitalno oglaševanje;digitalni marketing;družbena omrežja;oblačila;moda;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [K. Fir]
UDK: 659.1:687
COBISS: 13493020 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 666
Št. prenosov: 138
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Digital advertising fashion clothes
Sekundarni povzetek: The graduation project titled” Digital advertising of fashion clothes” is based on theoretical starting points and an example of good practice. In the world of fashion marketing, digital media is becoming very a very important tool for advertising. In this project we defined what the definition of digital marketing, how fashion houses use digital marketing to their advantages, what the future holds for digital marketing and what trends can we expect in the future. The last section we presented an example of good practice based on the company NET-A-PORTER.
Sekundarne ključne besede: digital advertising;fashion marketing;fashion products;social media;
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: II, 32 str.
ID: 11214527