Sonja Friškovec (Author), Aleksander Janeš (Author)

Abstract

Članek obravnava dejavnike oglaševanih cen rabljenih stanovanj v Ljubljani in njeni okolici. V teoretičnem delu so predstavljene dosedanje raziskave dejavnikov cen nepremičnin, ki se uporabljajo za izhodišče empiričnega dela raziskave. Oblikovana sta dva ločena linearna regresijska modela, ki pojasnjujeta variabilnost oglaševanih cen rabljenih stanovanj in razlike v dejavnikih v Ljubljani in njeni okolici. Članek tako pomeni prispevek k razumevanju determinant oblikovanja oglaševanih cen. Rezultati raziskave kaejo, da na oglaševane cene rabljenih stanovanj v Ljubljani vplivajo prodajna površina, višina nadstropja, število kopalnic in ali je stanovanje mansardno. V okolici Ljubljane pa na oglaševano ceno rabljenih stanovanj vplivajo bivalna površina, možnost garaže in kletne shrambe, starost ter razpoložljivost.

Keywords

nepremičnine;trg nepremičnin;cene;dejavniki;rabljena stanovanja;regresijski model;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.01 - Original Scientific Article
Organization: UP FM - Faculty of Management Koper
Publisher: Fakulteta za management
UDC: 332.6/.8(497.4LjubLjana)
COBISS: 3666903 Link will open in a new window
ISSN: 1854-4223
Parent publication: Management
Views: 3735
Downloads: 70
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 225-242
Volume: ǂLet. ǂ5
Issue: ǂšt. ǂ3
Chronology: jesen 2010
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;regional economics;territorial economics;land economics;housing economics;regionalno gospodarstvo;zemljiško gospodarstvo;stanovanjsko gospodarstvo;land value;value of plots;sites;holdings;real-estate value;productivity;rents;
ID: 13990247