Povzetek

Članek obravnava dejavnike oglaševanih cen rabljenih stanovanj v Ljubljani in njeni okolici. V teoretičnem delu so predstavljene dosedanje raziskave dejavnikov cen nepremičnin, ki se uporabljajo za izhodišče empiričnega dela raziskave. Oblikovana sta dva ločena linearna regresijska modela, ki pojasnjujeta variabilnost oglaševanih cen rabljenih stanovanj in razlike v dejavnikih v Ljubljani in njeni okolici. Članek tako pomeni prispevek k razumevanju determinant oblikovanja oglaševanih cen. Rezultati raziskave kaejo, da na oglaševane cene rabljenih stanovanj v Ljubljani vplivajo prodajna površina, višina nadstropja, število kopalnic in ali je stanovanje mansardno. V okolici Ljubljane pa na oglaševano ceno rabljenih stanovanj vplivajo bivalna površina, možnost garaže in kletne shrambe, starost ter razpoložljivost.

Ključne besede

nepremičnine;trg nepremičnin;cene;dejavniki;rabljena stanovanja;regresijski model;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: Fakulteta za management
UDK: 332.6/.8(497.4LjubLjana)
COBISS: 3666903 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1854-4223
Matična publikacija: Management
Št. ogledov: 3735
Št. prenosov: 70
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 225-242
Letnik: ǂLet. ǂ5
Zvezek: ǂšt. ǂ3
Čas izdaje: jesen 2010
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;regional economics;territorial economics;land economics;housing economics;regionalno gospodarstvo;zemljiško gospodarstvo;stanovanjsko gospodarstvo;land value;value of plots;sites;holdings;real-estate value;productivity;rents;
ID: 13990247