dekonstrukcija znanstvene publicistike
Armand Faganel (Author), Anita Trnavčevič (Author), Slavko Gaber (Reviewer), Aleksandra Brezovec (Reviewer)

Abstract

Proces marketizacije označuje spreminjanje družbe v trg ter družbenih odnosov v tržne. V številnih znanstvenih člankih je možno zaznati razprave o marketizaciji javnih visokošolskih storitev v svetu in Sloveniji. Namen raziskave je s kritično diskurzivno analizo znanstvenih člankov ter z dekonstrukcijo argumentov zagovornikov in nasprotnikov procesa poglobljeno preučiti ozadja in razloge, ki vodijo v marketizacijo slovenskega javnega visokega šolstva ter nakazati možne implikacije in možne posledice marketizacije visokošolskega prostora in drugih sprememb zunanjih pogojev za družbo in posameznike. Ugotovili smo, da ne obstaja enotna oblika in razumevanje marketizacije, saj obstajajo najrazličnejši trgi in kvazi trgi, ki vplivajo na visokošolsko izobraževanje.

Keywords

marketizacija;javno visoko šolstvo;trg;dekonstrukcija;diskurz;neoliberalizem;izobraževanje;javne dobrine;tržno gospodarstvo;elektronske knjige;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.01 - Scientific Monograph
Publisher: Založba Univerze na Primorskem
UDC: 378:330.342.14(497.4)(0.034.2)
COBISS: 292903680 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-7023-51-0
Views: 857
Downloads: 29
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Visoko šolstvo;Tržna družba;Slovenija;
Pages: 133 str.
DOI: 10.26493/978-961-7023-51-0
ID: 14157745
Recommended works:
, dekonstrukcija znanstvene publicistike
, MMC RTV SLO, Radio Maribor
, ǂthe ǂcase of University of Novi Sad, Faculty of Science
, primer diplomantov družboslovnih in humanističnih ved