ǂthe ǂcase of University of Novi Sad, Faculty of Science
Olivera Krklješ (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

University education branding

Ključne besede

visoko šolstvo;univerze;trženje;blagovne znamke;družba;tržna analiza;case study;university education;universities;marketing;trademarks;society;market analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [O. Krklješ]
UDK: 378
COBISS: 19953638 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 675
Št. prenosov: 404
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Blagovne znamke v univerzitetnem izobraževanju : primer Univerze v Novem Sadu, Fakultete za naravoslovje in matematiko
Sekundarne ključne besede: university education;universities;marketing;trademarks;society;market analysis;case study;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: III, 91, 17 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;higher education;universities;academic study;visoko šolstvo;univerzitetni študij;akademski študij;
ID: 52363
Priporočena dela:
, ǂthe ǂcase of University of Novi Sad, Faculty of Science
, kakovost visokega šolstva v Sloveniji in Bosni in Hercegovini
, ustvarjanje evropskega visokošolskega prostora
, sociološka analiza motivacije udeležencev